(…) Podczas oczekiwania na osobę, która miała nas oprowadzić mogliśmy obserwować pracę recepcjonistki, która zajmowała się klientami zagranicznymi. Prezentowała bardzo dobrą znajomość języka angielskiego oraz była bardzo miła. Przywitała gości oraz zapytała o ich samopoczucie po czym przeszła do dalszych czynności procedury check-in. Podczas pobytu na recepcji oprócz odpowiedniej postawy recepcjonistki dowiedzieliśmy się, że hotel korzysta z systemu komputerowego Soho, który ułatwia m.in. notowanie meldunków i wystawianie rachunków. Rezerwacje w tym hotelu goście mogą dokonywać na różne sposoby np. przez portale rezerwacyjne, telefonicznie lub osobiście. W hotelu znajduje się 54 pokoi 1, 2, 3, 4 i 5-cio osobowych, których ceny są zazwyczaj stałe, ale jeśli w Rzeszowie i okolicy odbywa się jakieś większe wydarzenie to ceny ulegają zmianie na wyższe. W hotelu przysługują również zniżki dla stałych klientów oraz w przypadku organizacji imprezy okolicznościowej przyznaje się 15 % zniżki. Pokoje w hotelu są bardzo ładnie urządzone wszystkie posiadają klimatyzację. Na biurkach znajdują się regulaminy hotelowe tłumaczone również na język angielski. W każdym pokoju jest sejf. W ramach ciekawostki dowiedzieliśmy się, że najczęściej z pokoi znikają ręczniki a goście zostawiają w pokojach bieliznę, kosmetyki, zegarki i pierścionki. W przypadku kiedy gość wyjedzie i zostawi jakąś rzecz recepcja dzwoni i informuje o sytuacji. Jeśli jednak jest już zbyt daleko od hotelu  może poprosić o wysłanie pozostawionej rzeczy na jego koszt. W pokojach obowiązuje zakaz palenia papierosów, jeśli jednak ktoś złamie ten zakaz czeka go kara w wysokości od 200 zł wzwyż w zależności czy na miejsce przyjedzie straż pożarna czy nie. W hotelu znajduje się Centrum Spa, które jest wliczone w cenę noclegu. Wizyta w tym hotelu była miłym doświadczeniem, które pomogło nam zapoznać się z działaniem hotelu.  /Ania/
(…) Podczas całego pobytu dowiedzieliśmy się również, jakie przygody i sytuacje mogą przytrafiać się podczas tej ciekawej i fascynującej pracy.  /Gabrysia/
(…) Mogliśmy też zobaczyć na własne oczy jak wygląda profesjonalna obsługa gości. Myślę, że wyjście do hotelu wiele nas nauczyło i powiększyliśmy naszą wiedzę odnośnie pracy na stanowisku recepcyjnym.  /Izabela/
Wycieczkę zorganizowała pani Ząbek. Zapraszamy do galerii.

© Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ⋅ 1919 - 2024