W dniach 9-12.04 uczniowie klas 4as, 4bs oraz 4ds wyruszyli na wycieczkę do Czarnogóry. Pierwszym punktem był przejazd autobusem serpentynami - widok wywoływał strach i zachwyt zarazem. Nie obyło się bez pamiątkowych zdjęć i filmików.
Następnie przejechaliśmy do naszego hotelu, gdzie czekały apartamenty ze zjawiskowym widokiem na wyspę Święty Stefan, jedną z popularniejszych atrakcji Czarnogóry. Wyspa umiejscowiona jest w najpiękniejszym odcinku czarnogórskiego wybrzeża, pełnym eleganckich hoteli, w bliskim sąsiedztwie Budvy, którą również zwiedziliśmy. Był też czas na kąpiel w Adriatyku.
W Zatoce Kotorskiej pływaliśmy łódkami, zwiedziliśmy wyspę Matki Boskiej na Skale i Perast, gdzie poczuliśmy klimat kręconego tam filmu z Jamesem Bondem. Spacerowaliśmy krętymi uliczkami starego Kotoru, smakowali lody, a najwytrwalsi spróbowali swoich sił i przeszli trasę Drabiny Kotoru. Ostatniego dnia naszej wycieczki poznaliśmy kuchnię Czarnogóry - dania regionalne i owoce morza. Dziękujemy bardzo firmie hvala.pl za pomoc w zorganizowaniu autokaru oraz przewodnika. Zapraszamy do galerii.

© Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ⋅ 1919 - 2024

Prywatność
Użytkownik może w każdym czasie samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, np. wyłączając możliwość ich przechowywania na urządzeniu użytkownika lub określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień, użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.