(…) Na miejscu przywitała nas Pani recepcjonistka, która z chęcią pokazała nam cały obiekt. Zobaczyliśmy pokoje typu single, double, twin oraz półapartament i apartament, które były urządzone bardzo przytulnie i funkcjonalnie. Wszystkie jednostki mieszkalne, jak i węzły higieniczno-sanitarne były wyposażone zgodnie z wymaganiami kategoryzacyjnymi. Następnie odwiedziliśmy salę śniadaniową, w której od godziny 6.00 do 11.00 podawane są śniadania w formie bufetu. Spędziliśmy tam dłuższą chwilę, rozmawiając z Panią recepcjonistką o tym jak wygląda praca w hotelu. Dowiedzieliśmy się dużo interesujących informacji np. jak radzić sobie z problematycznymi gośćmi, jakie są obowiązki recepcjonisty oraz jak hotel funkcjonuje na co dzień.  /Martyna/
(…) Dzięki takim formom lekcji można nabrać nowych doświadczeń. Uważam, że praca w hotelu jest bardzo ekscytująca i dynamiczna, ale czasami też ciężka. /Gabriela/
(…) odbyłam wycieczkę do Hotelu Ambasadorski****, który znajduje się w samym centrum miasta, na Rynku Głównym w Rzeszowie. Hotel ten posiada piękne, kolorowe wnętrze, po wejściu możemy zauważyć kilka ścian, które są “wypełnione” prawdziwymi kwiatami.  Wnętrze pokoi jest ładnie zaprojektowane, jest tam schludnie oraz przejrzysto. Hotel świadczy szeroki zakres usług dodatkowych związanych z pobytem klientów m.in. siłownia z profesjonalnym wyposażeniem, sauna sucha, pomieszczenie do wykonania masażu oraz solarium. Bardzo zaskoczył mnie fakt iż, aby dostać się do tych pomieszczeń trzeba zjechać windą, ponieważ nie znajdują się tam schody. Następnie Pani zabrała nas do hotelowej restauracji, gdzie klienci mogą zjeść wyłącznie śniadania. W restauracji znajduje się dużo miejsc siedzących, także z pewnością każdy gość hotelowy znajdzie dla siebie miejsce. Wnętrze restauracji jest dosyć kolorowe, z przewagą koloru turkusowego oraz bordowego. Znajduje się tam także sporo różnorodnych kwiatów. Pani recepcjonistka opowiadała, że jest to praca dla ludzi naprawdę cierpliwych, ponieważ nieraz trzeba się zmierzyć z gośćmi np. pod wpływem alkoholu, trzeba umieć ich grzecznie wyprosić lub wezwać policję/ochronę w przypadku, gdy zaczynają się awanturować. W tej pracy również trzeba być wyrozumiałym oraz miłym dla gościa hotelowego. Recepcjonistka mówiła, że pracę w hotelu trzeba po prostu lubić. Pani opowiadała nam, iż ona sama podczas pracy w innych obiektach hotelarskich pracowała głównie na kuchni lub sprzątała pokoje.  Opowiadała również o studiach hotelarskich, ponieważ wtedy łatwo zdobywamy doświadczenie. /Ksymena/

© Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ⋅ 1919 - 2024

Prywatność
Użytkownik może w każdym czasie samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, np. wyłączając możliwość ich przechowywania na urządzeniu użytkownika lub określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień, użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.